Ønsker du å reklamere på et produkt eller tjeneste? Da trenger du ikke bestille time! Ta med kvittering og eventuelle nøkler på sykkelen, og lever sykkelen i våre åpningstider. De fleste reklamasjoner tar under en uke å reparere. Dersom vi ser at det trolig vil ta lenger tid enn det, vil vi gi deg beskjed om det og du vil få tilbud om en lånesykkel i mellomtiden.
For å levere sykkel til Oslo Sykkelverksted må du booke dag til innlevering.
For booking, fullfør skjemaet over.
Sykkelen skal leveres mellom 08.00 og 10.00 den aktuelle dagen, eventuelt dagen før.
Vi vil deretter utføre tjenesten du har booket i løpet av den aktuelle dagen, og sykkelen vil være klar senest klokken 16.00, med mindre noe annet er avtalt.
Sykkelen skal hentes senest dagen etter. Dersom sykkelen ikke er hentet innen avtalt tid, vil det påløpe daglig lagringskostnad.
Dette gjelder ikke dersom du ønsker å reklamere på et produkt. Se punktet «reklamasjoner» ovenfor.
Da er det veldig fint om du gir oss beskjed så snart som mulig. Send oss en melding via kontaktskjemaet med navn og bookingnummer, om at du ønsker å slette timen, og book en ny time selv.
Oslo Sykkelverksted utfører service og reparasjon på alle vanlige sykler og elsykler. Det finnes utallige merker og varianter på markedet, og veldig mange sykler opererer med standardiserte deler på syklene sine. Men det finnes unntak.
Vi utfører derfor dessverre ikke service eller reparasjon på kassesykler, TERN elsykler, veteransykler, sykler med tre eller flere hjul, sammenleggbare elsykler eller sparkesykler.
For å gi de beste opplevelsene bruker vi teknologier som informasjonskapsler for å lagre og/eller få tilgang til enhetsinformasjon. Å samtykke til disse teknologiene vil tillate oss å behandle data som nettleseratferd eller unike ID-er på dette nettstedet. Å ikke samtykke eller trekke tilbake samtykke kan ha negativ innvirkning på egenskaper og funksjoner.