We aren’t able to process your payment. Please, try again.
Takk for din booking
Ditt reservasjonsnummer er:
LEGG TIL I ICAL KALENDER

Reklamasjoner

Ønsker du å reklamere på et produkt eller tjeneste? Da trenger du ikke bestille time! Ta med kvittering og eventuelle nøkler på sykkelen, og lever sykkelen i våre åpningstider. De fleste reklamasjoner tar under en uke å reparere. Dersom vi ser at det trolig vil ta lenger tid enn det, vil vi gi deg beskjed om det og du vil få tilbud om en lånesykkel i mellomtiden.

Booking hos Oslo Sykkelverksted

For å levere sykkel til Oslo Sykkelverksted må du booke dag til innlevering.

For booking, fullfør skjemaet over. 

Innlevering og henting

Sykkelen skal leveres mellom 08.00 og 10.00 den aktuelle dagen, eventuelt dagen før.

Vi vil deretter utføre tjenesten du har booket i løpet av den aktuelle dagen, og sykkelen vil være klar senest klokken 16.00, med mindre noe annet er avtalt. 

Sykkelen skal hentes senest dagen etter. Dersom sykkelen ikke er hentet innen avtalt tid, vil det påløpe daglig lagringskostnad.

Dette gjelder ikke dersom du ønsker å reklamere på et produkt. Se punktet «reklamasjoner» ovenfor.

Vilkår og priser

Vilkår og priser for reparasjon finner du ved å klikke her. 

Hva skjer hvis jeg ikke kan komme til timen min?

Da er det veldig fint om du gir oss beskjed så snart som mulig.  Send oss en melding via kontaktskjemaet med navn og bookingnummer, om at du ønsker å slette timen, og book en ny time selv. 

Service og reparasjon på elsykkel og sykkel

Oslo Sykkelverksted utfører service og reparasjon på alle vanlige sykler og elsykler. Det finnes utallige merker og varianter på markedet, og veldig mange sykler opererer med standardiserte deler på syklene sine. Men det finnes unntak.

Vi utfører derfor dessverre ikke service eller reparasjon på kassesykler, TERN elsykler, veteransykler, sykler med tre eller flere hjul, sammenleggbare elsykler eller sparkesykler.